Publicitate de nota 10

Am surpins la cinematograf, apoi la TV o campanie de publicitate initiata de cei de la Coca Cola, care mi s-a parut de-a dreptul geniala. Cu totii stim ca Coca Cola nu mai promoveza un produs, ci mai degraba un brand, o senzatie, o traditie, istorie as spune eu. Aceasta secventa vide ope care ma vazut-o este o productie noua a celor de la Coca Cola, care, sincer, dupa parerea mea, au niste oameni geniali care lucreaza pe partea de promovare.

Reclama ne prezinta relatia a doi frati, cu toate momentele dificile si frumoase. Este de o durata de vreo 30 de secunde, insa reuseste sa surpinda esenta. Doi frati sunt prezentati in video, unul mai mare, de vreo 18 ani si unul mai mic de vreo 12. Sunt aratate situatii cand fratele mai mare ii ia ceva celui mic sau momente cand stau la masa. Finalul video-ului este urmatorul : fratele de vreo 12 ani st ape banca si deschide o sticla de cola, cand cativa baieti « rai » cam de varsta lui vin si-i iau sticla de pa banca, in timpul acesta se apropie fratele mai mare si ameninta mica banda. Aici este un moment tare dragut, in care fratele mai mare sta cu sticla de Cola in mana si sa gandeste daca sa i-o inapoieze fratelui mai mic sau nu. Intr-un final i-o da lui, acesta bea si fratele mai mare ii da peste mana, astfel incat cel mic sa face tot numai Cola. Cu o muzica draguta pe fundal, reclama este de-a dreptul geniala.

Cand am vazut-o pentru prima data eram la cinematograf cu un prieten foarte bun. Acesta se emotionase atat de tare, incat ii dadusera lacrimile. Stiam ca mai are un frate si am inteles sentimentul pe care-l simte. Ma gandeam cat de bine este gandita aceasta campanie si cat de bine este determinat grupul tinta. Nu este o reclama care sa promoveze un produs, ci mai degraba sa evidentieze o relatie, sa creeze o senzatie de coincidenta si de recunoastere a brandului. De-a dreptul geniala si emotionala reclama.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *