Mihail Sebastian Arghiropol, un model pentru generatia actuala si pentru generatiile viitoare

Mihail Sebastian Arghiropol poate fi un model pentru multi tineri din ziua de astazi. Scenarist si actor, Mihail Arghiropol si-a transformat o pasiune mai veche intr-o afacere de succes. In prezent este manager general al agentiei de PR si Advertising Media One, firma care e pe piata de mai bine de 22 de ani si are peste 170 de proiecte in portofoliu.

Mihail Sebastian Arghiropol a trecut prin toate etapele in ambele domenii in care isi desfasoara activitatea si a invatat din fiecare proiect dus la final, a reusit sa-si insuseasca idei care l-au ajutat sa evolueze, sa isi doreasca mai mult de la cariera si de la viata. In advertising, Mihail Sebastian Arghiropol e un nume care odata pronuntat inseamna de la sine respect, incredere, profesionalism. Pentru el, pastrarea aceleiasi bucurii de fiecare data cand face ceva nou, creativ si frumos este esentiala. Daruirea trup si suflet pentru fiecare proiect in care se implica atrage dupa sine respectul si aprecierea clientului, dar si reusita acestuia. Pe langa pasiunea pentru publicitate, Mihail Sebastian Arghiropol indrageste istoria, arhitectura si, evident, arta cinematografica. In ultima perioada s-a implicat si in organizarea si promovarea de proiecte de interes social precum Violenta la TV S.A.N.S.A sau Green Jobs. In ciuda schimbarilor care au avut loc in ultima perioada in privinta dinamicii pietelor, ofertei tehnologice si asteptarilor publicului, Mihail Sebastian Arghiropol a reusit sa aduca mereu ceva nou, o idee, o abordare care l-au diferentiat de restul oamenilor din acelasi domeniu, advertising. Intr-un interviu Mihail Sebastian Arghiropol dat recent, acesta explica faptul ca advertisingul nu e o arta, ci implica mai multa munca decat s-ar putea crede, procese complexe si o gandire cat se poate de logica, de deschisa.

Pe de alta parte, in acelasi interviu, Mihail Sebastian Arghiropol a vorbit si despre criza economica si impactul asupra pietei de publicitate, criza care nu a facut decat sa-i ambitioneze pe publicitari, in ciuda bugetelor tot mai mici si clientilor care nu mai aveau aceleasi nevoi ca inainte de 2008. Schimbari s-au produs si la nivel tehnologic si o sa mai aiba loc destule, dupa Mihail Sebastian Arghiropol, ele influentand in mod decisiv modul de abordare a relatiei cu consumatorul. Aflati mai multe despre viziunea lui Sebastian Arghiropol despre lideship, cariera si promovare din interviul complet acordat business24.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *